Allerlaatste berichtje vanuit Australie.... - Reisverslag uit Cairns, Australië van Corien Bunk - WaarBenJij.nu Allerlaatste berichtje vanuit Australie.... - Reisverslag uit Cairns, Australië van Corien Bunk - WaarBenJij.nu

Allerlaatste berichtje vanuit Australie....

Door: Corien

Blijf op de hoogte en volg Corien

07 Maart 2007 | Australië, Cairns

Hallo allemaal!

Dit was het dan, het allerlaatste berichtje vanuit Australie! Het zit er op. Over een uur word ik opgehaald en naar het vliegveld gebracht. Ik hoop dat jullie het leuk vonden om mij te volgen via deze website. Ik vond het in iedergeval erg leuk om jullie reacties te ontvangen! Bedankt allemaal! En tot heel gauw dan maar weer!

Heel veel liefs Corien

  • 07 Maart 2007 - 08:00

    Saskia:

    Ik heb genoten van je verhalen en je foto's!!Tot snel. Dikke knuffel.

  • 07 Maart 2007 - 09:02

    Miriam:

    Corien ..bedankt voor al je interessante verhalen en belevingen!!
    Vond het erg leuk om je te volgen.Enorm bedankt voor de geweldige lachbui over de KROKODIL!!!(Hihi)
    Hopelijk tot gauw dikke kus

  • 07 Maart 2007 - 14:27

    Karin:

    Ook wij hebben erg genoten van alle verhalen en mooie fotos. Hele goede reis terug en tot snel.
    Kus Karin Michel en Kai

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Cairns

Corien

Actief sinds 24 Sept. 2006
Verslag gelezen: 139
Totaal aantal bezoekers 13821

Voorgaande reizen:

07 December 2006 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: