Skydiven en white water raften!!!!!!!!!!!!!!!!!! - Reisverslag uit Cairns, Australië van Corien Bunk - WaarBenJij.nu Skydiven en white water raften!!!!!!!!!!!!!!!!!! - Reisverslag uit Cairns, Australië van Corien Bunk - WaarBenJij.nu

Skydiven en white water raften!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Door: Corien

Blijf op de hoogte en volg Corien

04 Maart 2007 | Australië, Cairns

Wauw wat een coole dag!!!!!!!! Vanmorgen om 09.00 opgehaald voor de skydive, heb goed geslapen, geen nachtmerries over parachutes die niet uitgaan enzo dus dat viel mee. Na wat papierwerk invullen en wat uitleg zaten we al in het busje naar het vliegveld en voordat ik het wist zat ik al in het vliegtuigje! Toen had ik toch wel wat kriebels.... en helemaal toen 2 meiden er op 10000 feet uitgingen, wauw! Wij gingen nog even wat hoger: 14000 feet en voordat ik het wist zat ik op het randje van de deuropening en sprong ik!!!! GEWELDIG!!!! Wat een kick geeft dat zeg!!! Ik kon ook alleen maar gillen! Echt helemaal super! En voor dat ik het wist stond ik alweer op de grond, ging echt te snel, wil nog een keer!!!!
En 's middags werd ik om 14.00 opgehaald om te gaan white water raften! Ook leuk, maar niet zo spectaculair als ik had verwacht, kan ook niet na de adrenalinekick van het skydiven, maar ook dit was erg leuk.

Vanavond even rust en morgen nog een dagtripje naar Cape Tribulation!

Liefs Corien

  • 04 Maart 2007 - 10:30

    Pita:

    wauw!!!!Dat je dit gedaan hebt zeg...kicken...Nou corien,nog een paar daagjes en dan mag je het vliegtuig weer in.Bedankt voor al je leuke en spannende verhalen,iedere keer een klein berichtje is veel leuker dan thuis alles ineen!!Zo zijn wij ook een beetje op reis geweest...bedankt voor je schitterende foto,s....Corien goede terugreis en welkom terug in het kleine landje Holland!!groetjes,de buurtjes.

  • 04 Maart 2007 - 10:42

    Saskia:

    HAHAHA!! de foto's spreken weer voor zich!

  • 04 Maart 2007 - 22:03

    Ineke:

    Geweldig die foto's!! Heb je de foto's van Janinne ook gezien?
    Tot donderdag!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Cairns

Corien

Actief sinds 24 Sept. 2006
Verslag gelezen: 186
Totaal aantal bezoekers 13828

Voorgaande reizen:

07 December 2006 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: