Hobart - Reisverslag uit Hobart, Australië van Corien Bunk - WaarBenJij.nu Hobart - Reisverslag uit Hobart, Australië van Corien Bunk - WaarBenJij.nu

Hobart

Door: Corien

Blijf op de hoogte en volg Corien

21 December 2006 | Australië, Hobart

Hierbij alvast een berichtje over Tasmanie, want ik denk dat ik pas over een week weer een bericht schrijf. Ik heb namelijk iemand gevonden om mee rond te reizen. Ik heb gisteravond in het hostel waar ik slaap en in 2 anderen een briefje opgehangen met de vraag of iemand samen met mij wil reizen en een auto huren en vanmorgen belden er gelijk 2 meiden op. Een Aziatisch meisje wat nauwelijks engels sprak en een uit Denemarken, Pia. Gelijk met Pia afgesproken om elkaar te ontmoeten en daarna besloten om het te gaan doen. Dus gelijk naar autoverhuurbedrijf en een stationwagen gehuurd en nu zijn we dus van plan om in de auto te gaan slapen! Jaja, dat scheelt weer geld! Dus morgen om 09.00 vertrekken we. Dus dat word ook spannend met het links rijden!
Gisteren was het mooi weer, maar vandaag nog veel mooier! 28 graden, heerlijk! 's Middags lekker in het park gelegen, maar ze voorspellen voor de aankomende dagen niet zulk mooi weer....eigenlijk helemaal geen mooi weer...regen en 14-16 graden...en zelfs sneeuw in de bergen, dus wie weet toch een witte kerst, hihi!
Heb nu ook foto's bij vorig bericht geplaatst.
Hierbij wens ik iedereen fijne kerstdagen toe! Ik weet nog niet waar en hoe ik het vier maar dat zien we dan wel weer, no worries!

  • 21 December 2006 - 07:51

    Ingrid:

    Heeel veel plezier he wijffie! fijne kerst en geniet ervan, ik kijk uit naar je volgende berichtje! succes x Ing

  • 21 December 2006 - 13:47

    Ineke:

    In 1 woord WAUW! Wat heb je al veel meegemaakt! Ik heb het idee dat je net weg bent maar als je dan al je verhalen weer leest lijkt het of je al een eeuwigheid weg bent!
    Ik vind het echt gaaf voor je dat je nu eindelijk je reis naar Australie maakt.
    Ik probeer zoveel mogelijk reacties te plaatsten, maar net zoals bij Jannine kan je alleen maar reageren met 'wauw wat gaaf'.
    Nou zus hele fijne kerstdagen! Het zou trouwens leuk zijn als jij in het warme Tasmanie een witte kerst hebt en wij hier in het koude Nederland niet hihi
    Hopelijk zet je er nog wat op voor oud en nieuw, lees namelijk erg graag je verhalen.
    Dikke kus en liefs je zus

  • 21 December 2006 - 16:05

    Lein:

    Hey Bunk! Ik geniet van al je verhalen en foto's. Ik mail alle berichten ook door aan mijn zus en die zegt al heimwee te krijgen als ze het allemaal leest en ziet.
    Wens je hele fijne kerstdagen toe en alvast een goed uiteinde in Sydney... Liefs Leintje

  • 21 December 2006 - 19:20

    Karin:

    Hey bunkie, jeetje zeg, wat maak jij daar fantastische dingen mee zeg... en inderdaad in zo een korte tijd eigenlijk nog maar. Heel veel plezier in tasmanie en alvast een mooie kerst en goed uiteinde. Vind het ontzettend leuk om je berichtjes te lezen en je zo te kunnen volgen.
    Kus Karin

  • 21 December 2006 - 20:32

    Saskia:

    Geniet!! (maar dat doe je al).
    Hele fijne kerstdagen!
    Dikke kus!

  • 22 December 2006 - 14:16

    T. Nelleke En O.Jaap:

    Hoi Corien,
    Aussie is wel erg mooi.Zo te zien geniet je met volle teugen.
    Fijne Kerstdagen en een gelukkig nieuwjaar. Voorzichtig met vuurwerk hoor. Als je Jannine nog tegenkomt geef ze een dikke pakkert van ons.
    groetjes,

  • 22 December 2006 - 18:12

    Opa En Oma:

    Ver van huis en in zomerse temperaturen zal het een vreemd Kerstfeest voor je zijn.
    Fijne feestdagen toegewenst en we hopen dat het "echte" Kerstgebeuren niet aan je voorbij zal gaan, want 'op bergen en in dalen, ja overal is God'. Zowel in Australië als in Nederland!
    Ook voor 2007 de beste wensen en wees voorzichtig.
    We houden veel van je, denken veel aan je en missen je!
    Liefs van opa en oma.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Hobart

Corien

Actief sinds 24 Sept. 2006
Verslag gelezen: 70
Totaal aantal bezoekers 13844

Voorgaande reizen:

07 December 2006 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: