Merry Christmas!!!! - Reisverslag uit Launceston, Australië van Corien Bunk - WaarBenJij.nu Merry Christmas!!!! - Reisverslag uit Launceston, Australië van Corien Bunk - WaarBenJij.nu

Merry Christmas!!!!

Door: Corien

Blijf op de hoogte en volg Corien

23 December 2006 | Australië, Launceston

Hierbij wens ik iedereen nogmaals fijne kerstdagen toe maar nu met een leuk plaatje vanaf de Friendly Beaches aan de oostkust van Tasmanie.
Wij hebben nog geen idee waar we kerst zullen vieren, waarschijnlijk in een of ander national park.... en misschien wel met sneeuw!!!!

Veel liefs Corien

• 23 December 2006 - 09:05

Ivo & Saskia :

Lieve Corien,
    We wensen je hele fijne kerstdagen en alvaste een ontzettend gelukkig nieuwjaar.
    Dat je nog maar veel mag beleven...............
    Dikke kus!

• 23 December 2006 - 11:10

Babs, ,Mitch,Dav:

Hoi Nichtje,

Ook namens ons hele fijne feestdagen en een goed uiteinde met mijn kleine zusje in Sidney.
    Groetjes
    en een dikke kus van Mitch

• 23 December 2006 - 14:49

Esther:

Corien!!!!
    Jij ook hele fijne kerstdagen en een knallend 2007!! Zal je vast lukken!
    Kus,
    Es

• 23 December 2006 - 15:44

Mike, Ingrid En Kaj:

Hai wijffie,
    Een hele fijne tijd daar en gezellige feestdagen en een top 2007! Jammer dat je er niet bent met Hollandse avond! ;-) Dikke kus van ons!

• 23 December 2006 - 15:50

Ronald En Teunie:

ook wij wensen je een geweldige kerst toe! De rest van je leven zul je hieraan altijd terugdenken!

• 23 December 2006 - 16:22

Johan Miriam Senna:

Wijfie, hele fijne dagen,leuke kerstgroet in het zand!!
    Hier wordt het stukke frisser..maar geen sneeuw dit jaar.. Tot volgend jaar dikke kus

• 23 December 2006 - 18:02

Anne:

hAAj lieve corien :P
    echt hele erge fijne kerstdagen en echt coole foto´s XXx MYY k mis je
    doeidoei (K)(K)(K) hvj

• 23 December 2006 - 21:00

Opa Bunk:

Ook vanuit Tiel heel goede Kerstdagen gewenst. Kerst in de zomer lijkt me toch een vreemde situatie. De nieuwjaarswens volgt nog wel. In die paar weken, dat je nu weg bent, hebje al heel wat gezien en genoten. Gewoon doorgaan zo.
    Groetjes,
    Opa.

• 24 December 2006 - 16:39

Ineke:

Hele fijne kerstdagen!!
    Geniet van het mooie weer tijdens de kerstdagen want hier in Nederland is het koud!!

Liefs Ineke

• 26 December 2006 - 13:25

Evert En Birgit:

Jij ook een onwijs fijne kerst. Tis alweer bijna afgelopen op dit deel vd wereld.

Kus