Sydney again - Reisverslag uit Sydney, Australië van Corien Bunk - WaarBenJij.nu Sydney again - Reisverslag uit Sydney, Australië van Corien Bunk - WaarBenJij.nu

Sydney again

Door: Corien

Blijf op de hoogte en volg Corien

02 Januari 2007 | Australië, Sydney

Als eerste: allemaal een héél gelukkig 2007!!!!!

Donderdag 28 dec.
's Morgens spullen gepakt en naar vliegveld. 12.30 uur geland in Sydney, toen kreeg ik een sms'je van Jannine en Kristy dat ik op het vliegveld moest blijven omdat ze mij op zouden komen halen! Helemaal top geregeld en natuurlijk erg leuk om Jannine hier te zien! Naar de camping toe, boodschappen gedaan. Niet normaal wat die meiden allemaal kopen! Brood, cornflakes, melk, jus, pindakaas, kaas, smeerkaas, fruit, yoghurt, chips, koekjes en ik heb de afgelopen week alleen maar brood met jam gegeten en water gedronken.... 's Avonds heerlijk op de camping eigengemaakte chicken tonight gegeten en 's avonds gingen we uit in de Gaff, erg gezellig!

Vrijdag 29 dec
Wakker geworden omdat het erg warm was in de camper, uitgebreid ontbeten en toen gingen we naar Bondi Beach, maar toen we daar aankwamen was het bewolkt... 3 Haagse jongens tegengekomen en die zeiden dat ze een top plek hadden voor oud en nieuw, dus wij effe met hun mee om te kijken en inderdaad het was een topplek! 's Avonds weer de stad in want Jannine en Kristy hadden een soort reünie van Fraser Island en ik heb de mensen van mijn groep opgezocht. Erg leuk om hun ook weer te zien, bijna allemaal zaten ze nog bij elkaar.

Zaterdag 30 dec
Om 11.00 van de camping af, weer boodschappen gedaan en naar de plek gegaan die de Haagse jongens hadden aangewezen, want wij dachten dat we vroeg moesten zijn anders zouden we met oud en nieuw geen plekkie meer hebben, dus konden we niet meer rijden en hebben we daar de hele dag een beetje rondgehangen en 's avonds lekker voor de camper een wijntje gedronken.

Zondag 31 dec
Vandaag weer de hele dag beetje rondgehangen en in de zon gelegen, ja gelukkig in het zonnetje, want ze hadden voor de hele week regen voorspeld. Boodschappen gedaan voor de bbq. Met de 3 Haagse jongens 's avonds een bbq gehad en spelletjes gedaan en inderdaad het werd steeds drukker. Erg gezellige avond en toen was het plotseling al 00.00 uur! Vet mooi vuurwerk, op verschillende punten werd hetzelfde vuurwerk afgevuurd en aan het eind natuurlijk de brug! Echt supergaaf! En daarna gingen we de stad in, maar daar hebben we alleen maar rondgelopen want we kwamen nergens binnen.

Maandag 1 jan
De haagse jongens hebben vanmorgen een nieuwjaarsduik genomen, maar die heb ik even gemist want ik lag nog te slapen. 's Middags weer een poging gedaan om op Bondi Beach te liggen, maar je raad het al, toen we daar aankwamen werd het bewolkt.... 's Avonds naar de bioscoop, Happy Feet, gegaan en verder nog wat met Haagse jongens gekletst.

Dinsdag 2 jan
Vanmorgen weer boodschappen gedaan en terug naar de camping (kunnen we eindelijk weer douchen) en 's middags de stad in om naar Australian Museum, Botanische tuinen en Opera House te gaan.

Nou jullie zijn weer aardig op de hoogte van de afgelopen dagen al is er niet zo heel veel gebeurd.
We blijven nog een paar dagen in Sydney en dan gaan we naar Port Stevens, want Jannine en Kristy zijn daar onderweg langsgekomen in willen dat nog zien en dus kan ik nog een stukje met hun meerijden.

Nou nogmaals de beste wensen en voor de mensen die mij een sms'je hebben gestuurd, bedankt alleen ontvang ik ze hier niet... ontvangen.....

Liefs Corien

• 02 Januari 2007 - 09:27

Tj:

Hai lieve Cor,

Vanaf deze plek natuurlijk ook een heeeeeeel gelukkig, gezond en liefdevol 2007!!!!
    Leuke belevenissen allemaal weer, was het vuurwerk net zo mooi als in Gargazonne??????
    Wij gaan nu ffff lekker een paar daagjes naar de Belgen(sunparcs).
    xxxxxxxliefs van Joke

• 02 Januari 2007 - 09:28

Anne:

hAAy.(L) lieve corien!
    EEEn HEEEEEEEEEl erg GElukKig NieUWjAAr!!!!!!!!!!
    Echt zoww... cool al die foto's.......GAaAf
    XXXxxxXXX Anne XXXxxxXX

• 02 Januari 2007 - 09:29

Teunie:

zit ik weer op mijn kantoorkrukje en lees jouw fantastische verhalen! Jouw 2007 is goed begonnen en ik hoop dat het nog even zo doorgaat!
    Hartelijke groet,
    Ronald en Teunie

• 02 Januari 2007 - 09:40

Jac En Nelrie:

Hoi Corien
    Ook voor jou een heeeeeel gaaf 2007, wij zagen op T.V. al dat vuurwerk al de lucht in gaan, jullie waren er eerder bij dan wij, onbegrijpelijk, dat jij daar ergens tussen stond. Liefs Jac en Nelrie

• 02 Januari 2007 - 12:13

Mark:

Hee Bunkie,
    jij ook een heel goed en gelukkig 2007. Zo te zien en te horen ben je in ieder geval goed begonnen en je weet wat ze zeggen, een goed begin... Heel veel plezier nog daar. Cheers mate.
    Rachel & Mark

• 02 Januari 2007 - 12:53

Simone:

Haai nichie..
    Happy New Year..
    Aan je berichten te lezen heb je t wel naar je zin =)..gelukkig maar, lekker genieten!!
    Xje Simoon

• 02 Januari 2007 - 16:44

Elke:

Ha corien!
    Erg gave verhalen, lees ze elke keer, super leuk! Gelukkig nieuwjaar en nog heel veel plezier.
    Groetjes Elke

• 02 Januari 2007 - 17:44

Ineke:

Gelukkig nieuwjaar!!!!

Wat raar dat je al die smsjes niet ontvangt en die van mij wel, nou ja pa en ma zullen nu ook wel vaker met mijn telefoon smsen hihi...

Dikke kus je zus

• 03 Januari 2007 - 07:49

Jeroen Z:

Hee Corien, Happy new Year! Nog een maandje, dan kom ik eens even kijken of het nu echt zo leuk is ;)

• 03 Januari 2007 - 11:09

Paul:

Hey daar.... Happy new year!!! Wij hadden ook weer een groot feest bij Drost. Heel gezellig en gelukkig voor het ontbijt naar bed. Wat heb je het heerlijk daar! Je verhalen en foto's smullen we..... Geniet er nog goed van en de groeten van iedereen met een dikke zoen.. xxxxxx
    Paul en Lau

• 03 Januari 2007 - 20:02

Pitje:

De allerbeste wensen voor 2007, dat het een top jaar voor je wordt. Heel veel plezier daar nog he!!
    Dikke kus Pit en Remco

• 03 Januari 2007 - 21:03

Erna:

Happy New Year!!
    Super leuk om je verhalen te lezen! Geniet er nog maar even van daaro. Heel veel plezier langs de oostkust!

• 03 Januari 2007 - 21:53

Dik:

Hoi Corien

Vanuit Geldermalsen wensen we je een gelukkig en gezond 2007 toe.
    Geniet de komende periode van alles wat je ziet en meemaakt.

Joke en Dik

• 03 Januari 2007 - 23:28

Veronique:

hoi meid,
    ik wens je vanuit Lloret natuurlijk een fantastisch 2007 toe!
    Wij hebben hier ook weer een paar leuke feestjes gehad... Ik wens je nog veel plezier toe daar en kijk al uit naar je volgende verhalen!