Surfers Paradise naar Brisbane - Reisverslag uit Brisbane, Australië van Corien Bunk - WaarBenJij.nu Surfers Paradise naar Brisbane - Reisverslag uit Brisbane, Australië van Corien Bunk - WaarBenJij.nu

Surfers Paradise naar Brisbane

Door: Corien

Blijf op de hoogte en volg Corien

20 Januari 2007 | Australië, Brisbane

Grrrrr.... 2e keer surfen in Byron is niet doorgegaan..... Ik stond keurig netjes om 14.15 klaar om opgehaald te worden. De dag daarvoor waren ze er ook pas om 14.30 dus toen ze er nu nog niet waren om 14.30 heb ik nog gewacht tot 14.45 en toen ben ik toch maar gaan bellen en ja hoor.... Ze hadden mij voor de ochtend ingepland ipv de middag terwijl ik zeker wist dat ik weer 's middags zou gaan! Jammer want nu en geen Nimbin en geen surfen! Baalde er wel van, maar ben toen maar naar het strand gegaan (ook erg lekker hoor!) 's Avonds bbq (ja weer, het is hier alleen maar bbq en pizza avonden) poos met 3 jongens uit Nederland gesproken en later met 2 Ieren, erg gezellige avond!

Donderdag 18 jan
9.30 uitgecheckt en met busje naar busstation gebracht waar ik om 10.50 vertrok naar Surfers Paradise. Surfers Paradise is echt heel anders dan de afgelopen plaatsen waar ik geweest ben, erg veel hoogbouw. Met de klok een uur terug (andere staat die wel of niet aan daylight saving doet) om 12.00 uur aangekomen en opgehaald met een limo! Erg leuk! Hostel is ook leuk, is een motel geweest dus keuken en badkamer op de kamer. Wat rondgelopen door de stad en op het strand gekeken. s' Avonds met een groep van 20 man vanuit het hostel naar Shooters een of andere club, wat gedronken en gepraat met 2 Nederlandse meiden en een jongen en (redelijk) op tijd naar huis, want morgen surfen!!!!

Vrijdag 19 jan
9.45 op het strand om te surfen. Er was een erg grote groep, maar die waren allemaal voor het eerst en 1 jongen (jaar of 8) en ik waren voor de 2e keer en kregen apart les. Maar het viel flink tegen..... In Byron ging het zo goed maar hier waren de golven een heel stuk hoger en kwamen ze van verschillende kanten en een sterke stroming, maar toch weer erg leuk! Weer nieuwe dingen geleerd al was ik halverwege al aardig gesloopt! En na 2 uur helemaal! Ben toen maar even op het strand gaan liggen en natuurlijk in slaap gevallen dus toen ik na een uur wakker werd was ik aardig verbrand! Daarna naar Q1 tower, de 21ste hoogste toren van de wereld (322,5 meter) vanwaar je een prachtig uitzicht hebt. Later nog wat in het zwembad van het hostel gezwommen en daarna gedoucht. Na het douchen wilde ik mij insmeren met aftersun, maar het is hier zo warm en vochtig en helemaal na het douchen dat ik alles er gelijk weer af zweette! Er was 's avonds weer een bbq maar heb deze keer overgeslagen...

Zaterdag 20 jan
En nu schrijf ik dit vanuit mijn hostel in Brisbane waar ik begin van de middag ben aangekomen. En het leuke is dat het hostel BUNK Backpackers heet!!!! Dus ik moest hier wel slapen! Het was ook erg leuk om te boeken: What's your surname? Bunk. Bunk??? Yes, Bunk! Ga nu even kijken wat ik morgen allemaal ga doen.

Nou jullie zijn weer op de hoogte en op deze computer kan ik ook foto's plaatsen! Dus kijk even bij voorgaande berichten om de foto's te bekijken!

Liefs Corien

  • 20 Januari 2007 - 08:42

    Saskia:

    lachen man BUNK!!

  • 20 Januari 2007 - 15:42

    Pita:

    BUNK ,k,wist wel dat die bunkies over de hele wereld zwerven,hahaha,,,kan me voorstellen dat dit leuk is om te zien,dank je Corien we zijn weer op de hoogte!! .... nog veel plezier,gr ,buurtjes v d laan.

  • 20 Januari 2007 - 17:42

    Ineke:

    Hihihihi dat je precies in een Bunk hostel zit, goed hoor!
    Je ziet er stoer uit op het surfboard!
    Liefs Ineke

  • 21 Januari 2007 - 13:39

    Birgit En Evert:

    Ha nicht,

    goed te lezen dat jij ook allemaalgave dingen meemaakt. Reizen is echt het beste wat je maar kunt verzinnen. Geniet er nog van.

    Kus uit Maleisie

  • 21 Januari 2007 - 16:31

    Rutger:

    hey corien je moet echt leren surfen ben er nu ook veel mee bezig hier in aruba is echt vet om te doen het bevalt je volgens mij wel goed daaro of nie. wat ga je a.s. zomer doen ??

    kuss rutger

  • 23 Januari 2007 - 21:46

    Coby En Emiel:

    hallo corrien
    wat een mooien foto`s heb je er op staan en zo te zien heb je het goed naar je zin gelukkig maar.
    hopelijk zien wij je nog een keer. nu heel veel plezier verders.
    heel veel groetjes
    coby en emiel

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Brisbane

Corien

Actief sinds 24 Sept. 2006
Verslag gelezen: 73
Totaal aantal bezoekers 13837

Voorgaande reizen:

07 December 2006 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: