Foto's - Reisverslag uit Rainbow Beach, Australië van Corien Bunk - WaarBenJij.nu Foto's - Reisverslag uit Rainbow Beach, Australië van Corien Bunk - WaarBenJij.nu

Foto's

Door: Corien

Blijf op de hoogte en volg Corien

28 Januari 2007 | Australië, Rainbow Beach

Hierbij alvast wat foto's, de verhalen volgen later.
Morgen naar Fraser Island!!!!

  • 28 Januari 2007 - 10:01

    Jannine En Kristy:

    Supercool dat je even belde. Veel selfrelax momenten zie ik. Lachen man. Veel plezier met Tim op Fraser.
    xxx

  • 28 Januari 2007 - 12:38

    Dav Met Gezin:

    He nichtje echt gaaf wat je allemaal doet, ik word bijna jaloers op je.
    Mitch vind de foto's erg mooi.
    Nou geniet nog even.
    Groetjes Dav, Bar en Mitch

  • 28 Januari 2007 - 13:50

    Sylvia:

    hey Corien, ga je fraser vanaf Rainbow Beach doen? Heb ik ook gedaan! Was errug geslaagd. Veel plezier he met de tour!!! Maar dat gaat vast wel lukken. Ben benieuwd naar de volgende verhalen. Kus Sylvia

  • 30 Januari 2007 - 21:57

    De Bloklandjes:

    Hoi lieve Corien,

    Mooie foto´s, super!!!
    Heb je ook met de dolfijnen gezwommen????
    We hebben vanavond afscheid genomen van Jeroen, hij gaf een afscheidsfeestje.
    We genieten elke keer weer van de foto´s en je verhalen, ik zit dan op de stoel voor de computer en dan is het achter mij van, Wow!!!!gaaf!!!!!!joh!!!zooooow!!!!Wauw!!!!

    Nou Cor, geniet van alles en we wachten op je volgende verhalen.
    We miss you!!!!!

    Liefs en een dikke kus van Klaas, Joke, Anne, Matthijs, Rick en Nadine

  • 01 Februari 2007 - 15:18

    Pitje:

    Wat een vette foto's zeg, je ziet er goed uit!
    Geniet maar lekker!

  • 01 Februari 2007 - 19:15

    Dyanne:

    He Corien,zo te lezen gaat alles goed en heb je al heel wat gedaan en meegemaakt.Mooie foto's ook.RUILEN??? Ik heb hopelijk nog een nieuwtje voor je,ik ben weer zwanger,leuk he! Nou meid nog veel plezier! Dikke kus dyanne.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Rainbow Beach

Corien

Actief sinds 24 Sept. 2006
Verslag gelezen: 47
Totaal aantal bezoekers 13832

Voorgaande reizen:

07 December 2006 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: