Fraser Island!!!!!! - Reisverslag uit Sydney, Australië van Corien Bunk - WaarBenJij.nu Fraser Island!!!!!! - Reisverslag uit Sydney, Australië van Corien Bunk - WaarBenJij.nu

Fraser Island!!!!!!

Door: Corien

Blijf op de hoogte en volg Corien

06 Februari 2007 | Australië, Sydney

Wauw! Fraser Island! Waar moet ik beginnen.... Het was echt supergaaf!!! Beste tot nu toe in Australie! Nou begin maar bij het begin.
Maandagochtend 6.15 uit bed, voor laatste keer douchen en ontbeten met pannenkoeken. 7.45 naar de auto's, daar nog de laatste tips gekregen en de auto verder ingepakt. 10.00 vertrokken naar Fraser en het weer was echt helemaal super! Op Fraser beetje racen met de andere 3 auto's en toen naar onze eerste stop Lake McKenzie..... Maar we moesten eerst door wat zacht zand en je raad het al... wij komen natuurlijk vast te zitten, dus iedereen eruit en duwen! Erg leuk, maar het zand was echt bloedheet, na 4(!) pogingen eindelijk op de route naar Lake McKenzie. De weg ernaar toe was erg hobbelig en met kuilen dus soms kwam je een halve meter van je stoel. En toen kwamen we bij Lake McKenzie.... Ongelofelijk wat mooi! Net een ansichtkaart! Geweldig! Strakblauwe lucht, superwit zand en blauw (zoet) water! Daar heerlijk gezwommen en wat gelegen. Toen teruggereden en ijs gehaald voor het eten en de alcohol en op zoek naar campground, uiteindelijk 1 gevonden waar we met 4 auto's konden staan maar toen was het al donker. Dus in donker tenten opzetten en gekookt. Na het eten afwas in de zee gedaan, helemaal leuk! Ik heb in de 3 dagen op Fraser 4x de afwas gedaan, jaja... En toen heerlijk een paar biertjes gedronken. later gingen we met z'n allen bij elkaar zitten en liedjes zingen, want 1 jongen had z'n gitaar mee en kon super goed spelen. Na nog wat bier, witte wijn en rose ging het lichtje bij mij uit........... De volgende dag hoorde ik van de anderen dat ik m'n flip flops kwijt was en dat ik overal liep te zoeken en riep: Where are my flip flops, I have to find my flip flops! Vonden ze allemaal erg grappig, jammer dat ik er zelf niet meer zoveel van weet.... en uiteindelijk lagen m'n flip flops gewoon in m'n tent... Vandaag naar Indian Head, vanwaar je een prachtig uitzicht had en waar je haaien en turtles kon zien, erg mooi. Daar verder wat gerelaxt en cricket gespeeld. Toen gingen we naar Eli Creek en de weg daar naar toe heb ik gereden, vet cool! En Eli Creek was ook erg leuk, het is een (erg) koud waterstroompje waar je je mee kon laten drijven naar beneden. Eind van de middag weer terug naar zelfde campground, ook deze avond weer erg veel lol gehad met drankspelletjes en zingen met de gitaar en eat de box. Volgende ochtend alles opgeruimd en naar Lake Wabby, dit is weer een heel ander soort meer dan Lake McKenzie, hier was het water groen, ook erg mooi en toen moesten we alweer terug naar de ferry............... jammer jammer jammer, maar het was echt super gaaf! Zou zo weer teruggaan! Verder ook een aantal dingo's gezien, niet heel spannend, maar toch, ze zijn gevaarlijk.
Terug bij het hostel alles uitgepakt en schoongemaakt en toen met z'n allen in het zwembad gesprongen en daarna een heerlijke douche genomen, want echt alles zit onder het zand! 's Avonds met onze groep gegeten en er was een toga party, moest je van je laken een toga maken en dan kreeg je goedkoper bier, dus daar waren we wel voor in. Later ook nog limbodansen, wilde eerst niet meedoen want had spierpijn van eat de box, maar ze begonnen zo makkelijk dat ik toch heb meegedaan en voor dat ik het wist stond ik in de finale en heb ik gewonnen!!!! Haha! En de prijs was een surfles of zeekayakken met dolfijnen! Echt lachen! Rond 01.00 toch maar naar bed gegaan want ben gesloopt, viel ook gelijk in slaap.
's Morgens zeekayak tour geboekt en om 12.00 opgehaald. Viel een beetje tegen, jammer genoeg en geen dolfijnen gezien, maar ach, het was gratis!
Tot zover mijn Fraser belevenissen, was echt super!

  • 06 Februari 2007 - 08:04

    Joke:

    WAUW!!!!!!!echt mooooooooooi!!!!!
    Lekker scheuren over het zand en dan dat blauwe en groene water, echt heel mooi.
    Groep ziet er ook leuk uit en top, dat er iemand zo goed gitaar kon spelen, dat maakt wel een sfeertje natuurlijk.
    Het blijft raar hoor, dat je zo ver weg zit en aan de andere kant, als je de foto´s ziet, is het weer net of je hier gisteren nog was, gek he???

    Hier is alles oké, Matthijs heeft deze week CITO toets en je zou het niet verwachten, maar hij was vanmorgen toch behoorlijk zenuwachtig.
    Nadine zit inmiddels hele dagen op school en heeft het super naar haar zin, is al verliefd op een stuk of 3 jongens en heeft al heel wat vriendinnetjes.
    Anne heeft vandaag een dagje vrij en ik moet je natuurlijk heeeeeeel veeeel lieve groetjes sturen van haar en natuurlijk ook van Rick.

    Jeroen is ook gearriveerd in Australie he?? Ga je hem nog zien denk je???

    Nou meid, alweer het allerbeste en nog heel veel plezier en een dikke kus van ons allemaal.
    De Bloklandjes

    P.s., Jammer dat je niet op mijn feestje kan komen op 17 februari (40)

  • 06 Februari 2007 - 09:49

    AnNe:

    Wauw egt fantasties die fotos egt super Cool!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    vooral die met die witte stranden!!!!!!!!! egt sueper nog veel plezier XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX (K)(K)(L)

  • 06 Februari 2007 - 11:38

    Roel:

    hartelijke groeten van roel en het personeel van de fontein en je pappie zit aan de soep

  • 06 Februari 2007 - 16:36

    Teunie:

    wat heerlijk dat je het zo heerlijk hebt! Maarre, wat zijn flip flops?
    Geniet ze nog maar lekker!
    Hartelijke groet van Ronald en Teunie

  • 07 Februari 2007 - 08:53

    Jannine:

    Supermooie foto's en verhalen. Lachen man! Ben beetje jaloers op die blauwe luchten hier in het niet zo heel warme NZ.
    Dikke kus

  • 07 Februari 2007 - 17:10

    Mark En Rachel:

    Ha die Bunkie,

    Net als iedereen word ik vreselijk jaloers als ik je verhalen lees en de foto´s zie. Goed om te lezen dat je het zo naar je zin hebt. Geniet er nog lekker van, wij werken wel door hoor.
    Je hebt tot nu toe nog steeds niets gemist. Geen roddels dus. Veel plezier nog.
    Liefs Rachel en Mark

  • 08 Februari 2007 - 11:48

    Henk En Rita Breuer:

    hallo corien hier een berichtje van ons ik heb nu voor het eerst je fotos gezien en wat is het daar geweldig leuk dat de fotos bij je brief staan dan heb je gelijk een goed beeld ervan.We zien dat je het heerlijk naar je zin heb en geniet er lekker van.Groetjes en veel plezier henk en rita.

  • 09 Februari 2007 - 21:46

    Janet En Paul:

    Hey Bunkie, hoesie?? Hier alles well. We hebben lekker zitten borrelen en eten en enorm geluld. In holland gaat alles z'n gangetje. Af en toe vries en sneeuw, dus dat mis je niet!!! En jij maar lekker bakken, je ziet er goed uit. Wij ook hoor.....ha,ha. Lekker bleek, is nu wel in de mode (ofzo) Ik heb zin in de wintersport, lekker met zo'n ANTON AUS TIROL.......mmmmmmmm
    ha,ha.Nou Grussgott en de ballen...... dikke zoen van mij en Paula xxxxxxxxxx

  • 10 Februari 2007 - 08:58

    Ronald En Lein:

    Hoi Bunkie! Blijf je avonturen met veel plezier lezen. Je maakt echt een hoop mee zo en de foto's zijn ook zo gaaf. Nou geniet er nog maar lekker van en ohja... laatste nieuwtje: waar Ronald en ik het afgelopen Ajoc over hadden... (weet je nog?) ... Hij heeft gescoord! Eind augustus mogen wij een wondertje verwachten... vind je vast wel leuk om even te weten. Liefs Roon en Lein

  • 10 Februari 2007 - 19:41

    Tat:

    he corien alles goed met je. wl cool wat je allemaal doet.
    dikke kus van ons allemaal
    gr tat

  • 11 Februari 2007 - 18:45

    Ineke:

    wauw wat een gafe foto's!! Ik ben net terug uit Sri Lanka en heb een aardig kleurtje maar als ik jou zo zie, win jij het toch hoor!
    Liefs Ineke

  • 12 Februari 2007 - 07:50

    Ingeborg :

    Heey Corien,

    Super gaaf he, Fraser Island!?!

    Ziet er ook allemaal super uit! Ik kan er ook zo heerlijk bij wegdromen en dan denken hoe het bij mij was... Zo leuk en relaxed als alles in Oz is.

    Geniet nog zo lang het kan!! Heel veel plezier!!

    Take care!

    Dikke kus Ingeborg

  • 12 Februari 2007 - 12:06

    O.Jaap-t Nelleke:

    Zo te lezen was het geweldig en geniet je nog erg van alles, het schiet nu wel op in de tijd ,ik kan niet wachten tot het 8 maart word en jullie allemaal weer veilig thuis komen.
    geniet nog van je laatste weekjes dikke kus en groetjes.

  • 12 Februari 2007 - 20:45

    Chris En Wendy:

    Suuuuppppeeeerrr!
    Ziet er echt geweldig uit allemaal!! Blijven genieten daaro, maar dat moet geen probleem zijn lijkt me!
    Blijf je op de voet volgen.
    Liefs Wendy

  • 12 Februari 2007 - 21:54

    Chantal:

    Heeeee Corien!!!

    Wat heb jij het toch ontzettend gaaf daar zeg!! Ik zie echt supermooie foto's en lees geweldige verhalen en het leuke is, je maakt het allemaal ook nog echt mee!!! Super zeg!
    Gaat alles goed met je?
    Kan haast niet missen volgens mij!
    Dikke knuffel van ons!

  • 13 Februari 2007 - 17:53

    Karin:

    Hey bunkie, dat ziet er echt fantastisch uit zeg... Ik bekijk je berichten en fotos elke keer met veel plezier. Hoop dat je nog een paar geweldige weekjes hebt en je ons nog even laat meegenieten. Heel veel plezier en mooie dingen daar toegewenst.
    Dikke kus, Karin

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Sydney

Corien

Actief sinds 24 Sept. 2006
Verslag gelezen: 57
Totaal aantal bezoekers 13846

Voorgaande reizen:

07 December 2006 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: